ABSL
ACADEMY
PL EN

Unikalny know-how
Unikalni wykładowcy

Zbuduj relacje biznesowe
które będą procentować latami.

Program

Program ABSL nastawiony jest na praktyczne rozwijanie umiejętności z zakresu efektywnego zarządzania własną karierą, networkingu oraz pracy z wybranymi case studies. Całość została podzielona na 3 bloki, każdy poświęcony osobnej tematyce.

I BLOK

Wiedza o sektorze (CIMA)
100 godzin
Realizowany jest w formie e-learningu, a jego organizatorem jest Chartered Institute of Management Accountats (CIMA). Tę część programu realizujesz samodzielnie. Blok zakończony jest komputerowym egzaminem przeprowadzonym przez CIMA. Uczestnicy, którzy uzyskają wynik pozytywny z egzaminu, otrzymają CIMA Certificate in Shared Services.

II BLOK

Case Studies / Analiza studiów przypadku
6 weekendów
Studia przypadków służą do praktycznego zapoznania się z procesami biznesowymi. Zajęcia prowadzone są przez praktyków z firm partnerskich ABSL, w uczelniach różnych w zależności od miasta, w którym prowadzone są kursy.

III BLOK

Warsztaty z kompetencji miękkich
6 weekendów
Dzięki zajęciom z tego bloku zdobędziesz umiejętności niezbędne w codziennej pracy z innymi ludźmi w środowisku biznesowym. Zyskasz umiejętność profesjonalnego komunikowania w sytuacjach biznesowych, prezentowania swoich pomysłów i rozwiązań. Dodatkowo nauczysz się pracy zespołowej oraz będziesz mieć możliwość pracy nad osobistym rozwojem i planowaniem dla siebie ścieżki rozwojowej.

O programie ABSL Academy

Wykładowcy

Zajęcia w ramach kursów będą prowadzone przez praktyków – liderów i ekspertów z sektora usług biznesowych, a także doświadczonych nauczycieli akademickich z uczelni partnerskich.

Danuta Batog

Senior Service Management Consultant
Danuta jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem oraz tworzeniem rowiązań z zakresu IT Service dla klientów Capgemini z Europy oraz USA. Danuta jest certyfikowanym ekspertem ITIL oraz doświadocznym Trenerem ITIL, mogącym poszczycić się bardzo wysokim procentem zdawalności egzaminów wśród jej studentów.
Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.

Łukasz Januszek

Senior Developer
Od siedmiu lat pracuje w Future Processing. Aktualnie realizuje się w dziale szkoleń, choń nadal jest aktywnym programistą. Interesuje się modelowaniem i strukturyzacją kodu.

Monika Sołtysek

Quality Assurance, Learning & Education
Monika pracuje w PwC Service Delivery Center w Katowicach od 2011 roku. W tym czasie była zaangażowana w prace na rzecz spółki PwC zlokalizowanej w Wielkiej Brytanii - początkowo jako członek zespołu operacyjnego przygotowywała i sprawdzała dokumentację, potem jako Process Leader była odpowiedzialna za przejęcie procesu weryfikacji sprawozdań finansowych spółek notowanych. Obecnie jest Assistant Managerem w dziale jakości i pełni rolę L&E Leadera - zarządza systemem szkoleń merytorycznych i zapewnia spełnianie standardów jakościowych w obszarze L&E.

Agnieszka Dalecka

Senior Finance Manager

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego.

Posiada ponad 10 lat doświadczenia w Finansach. Obecnie odpowiedzialna za Dział Finansów w SSC (Centra Usług Wspólnych), koncentrując się na rozwoju biznesu, motywacji zarządzania interesariuszami i dostarczaniu usług wysokiej jakości.

Tomasz Szałach

Konsultant
EY Business Advisory

Konsultant w EY Business Advisory Services Center. Specjalizuje się w Strategii Operacyjnej (OT), a także w zarządzaniu i definiowaniu modeli operacyjnych. Realizował wiele projektów globalnych w Europie, Azji, Afryce i na Bliskim Wschodzie. Absolwent Politechniki Gdańskiej i Cranfield University (UK).

Marcin Ignaczak

Accredited ITIL Trainer & Consultant
Marcin posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obszarze IT Service Management. Jest certyfikowanym Trenerem ITIL oraz Prince 2. Prowadził szkolenia dla ponad 500 studentów i menadżerów na każdym poziomie zaawansowania.

Tomasz Susek

Kierownik Działu Należności
Od 2006 pracuje w Rockwell Automation. W tym czasie prowadził wiele migracji procesów finansowych, jak również budował globalne zespoły. Zakres obowiązków obejmuje odpowiedzialnosć za procesy w ponad 30 krajach na całym świecie.
Absolwent wydziału Ekonomii katowickiego Uniwersytetu Ekonomicznego.

Filip Kanikowski

Call Center Management

Związany z sektorem BPO/SSC od 2005. Doświadczony Manager w zakresie zarządzania operacyjnego, zarządzania projektami oraz jednostkami BPO/SSC.

Dzięki wieloletniej współpracy w środowisku międzynarodowym, posiada szeroką wiedzę na temat znanych i sprawdzonych standardów i rozwiązań w branży BPO i SSC.

Patrycja Dąbrowska

SSC Senior Performance Analyst

Absolwentka Politechniki Gdańskiej.

Posiada 4 lata doświadczenia w SSC. Obecnie odpowiedzialna za raportowanie wydajności SSC i zarządzanie interesariuszami (Service Management Framework, Service Level Agreement), koncentrując się na rozwoju biznesu i dostarczaniu usług wysokiej jakości.

Wojciech Pandel

Dyrektor Finansowy odpowiedzialny za obszar finansów korporacyjnych firmy Cooper&Standard w Europie
20 letnie doświadczenie zawodowe w obszarze finansów, zarządzania i konsultingu zdobyte miedzy innymi w takich firmach jak Ahold, Hogart, Shell czy Avon.
Wojciech jest absolwentem Wydziału zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie

Andrzej Paschek

Senior Manager - DC Assurance Delivery Leader
Biegły Rewident, od ponad dziesięciu lat związany z PwC. Doświadczenie w branży SSC budował prowadząc audyty finansowe, kontroli wewnętrznych, przewodząc zespołom delivery. Odpowiedzialny za koordynację linii usług na rzecz klientów europejskich oraz inicjatywy Continuous Improvement.

Marcin Środa

Project Manager

Project Manager doświadczony w zarządzaniu operacyjnym, wdrażaniu i wygaszaniu projektów oraz optymalizacji procesów.

Wiedzę z zakresu budowania i zarządzania zespołami Customer Service, rozwoju pracowników oraz procesów operacyjnych w branży BPO/SSC buduje od 2007 roku.

Jessica Forman

Forman​, Associate Project Manager, EMEA Investment, for Coleman Research in Gdansk, Poland.

Jessica Forman Associate Project Manager, EMEA Investment dla Coleman Research w Gdańsku. Jessica dołączyła do zespołu Coleman w Raleigh w Karolinie Północnej w sierpniu 2014 roku jako Research Analyst – Tech/Telecom, aby pomóc w optymalizacji operacji i szkoleniu researcherów i rekruterów z zakresu efektywnego przebiegu pracy oraz osiągania najlepszych rozwiązań. Stopień licencjata filologi niemieckiej College of Charleston, stopień magistra na kierunku Divergent Learning na Collumbia College oraz stopień magistra University of South Carolina na kierunku Administracja.

ORGANIZATORZY